Höstdröm

Här är höstkollektionen ;-)


107445-17

Detta halsbandet är gjort med dubbla rader ner till i bruna glaspärlor samt turkosa och pärlemo vaxade galspärlor och rispärlor.



107445-14

Detta armbandet är gjort av glaspärlor i olika bruna toner. Pris: 75:-



107445-13

Detta armband är gjort i "rälsmodell" av stavpärlor och glaspärlor i brunt och guld toner.
Pris: 45:-




107445-12

Detta armband är gjort av glaspärlor i olika former i bruna toner och är i set med halsbandet nedan som är gjort av samma pärlor. Pris: 50:-

Höstdröm

Pris: 150:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va dyrt, troru nån köper sån skit som inte ens är snyggt (som man också kan tillvärka själv fört en tia)?!

2007-05-06 @ 21:26:04
Postat av: Pearlgirl

Det är alltid kul att få feedback. Vilket av de tycker du är dyrt, i detta inlägg finns det flera olika smycken.

Pärlor av bra kvalitet är inte så billigt. De smycken jag gör med exempelvis sötvattenpärlor eller importerade glaspärlor blir naturligtvis lite dyrare än de där jag använt billigare pärlor. Och det speglar också priset på själva smycket. Sen räknar jag även med en låg tillverkningskostnad.

Smaken är som baken, jag begär inte att alla ska tycka mina smycken är snygga :-)

Jag tar gärna emot konstruktiv kritik, vad tycker du skulle vara snyggt och har du nåt tips på var jag kan köpa billigare pärlor?

Postat av: Sarahjlee

Keep up these useful pieces.

2010-09-08 @ 10:38:54
URL: http://www.sarahjlee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback