Pink wedding

Igår satt jag och hostade över pärlorna och väntade på att inspirationen skulle komma. Jag började på ett halsband i turkost som inte alls blev snyggt så jag rev upp det igen. Men så helt plötsligt fick jag en bild och började frenetiskt leta efter de rätta pärlorna i gömmorna och mätte upp och insåg att jag hade så att det skulle bli perfekt! Inspirationen fick jag av Pennis kommande bröllop som ska gå i rosa tema.

image203

image204

Halsbandet är gjort av vita och rosa sötvattenpärlor, rosa swarovskipärlor, rosa glaspärlor samt ett vitt folierat glashjärta som berlock. Tänk vilken inspiration man kan få ibland.

Såg visst på kortet nu att jag inte satt berlocken i mitten, bäst att flytta på den :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback