Så underbart!!

Vilket underbart väder vi har!! Det är ju ljuvligt!
Här har vi haft 25 grader och strålande sol idag så det känns som att det är sommar och semester :)

I veckan har jag beställt brudskor och väska!! De måttbeställs ifrån Kina och beräknas komma i mitten/slutet på maj och det ska bli så kul att se om de är lika fina i verkligheten och som alla säger.

Till helgen blir det dags för klänningsprovning och nu ska jag testa så att de underkläder jag köpt passar under. Så jag har god tid på mig att fixa nya om det inte funkar =)

Nu efter ett dance aerobic pass och en härlig kvällspromenad vid sjön ska jag snart bänka mig i tv-soffan framför Grey´s Anatomy.

Imorgon är det jobb som vanligt och sen spenderas Valborg tillsammans med Jennie med familj.
Ska bli kul att träffa er !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback