Shoes for a pearlgirl

122 dagar kvar till bröllopet, imorgon är det alltså bara 4 månader kvar!!! Jikes vad tiden går fort!!
Snart börjar jag nedräkningen!
Börjar känna mig lite smått stressad med allt som är kvar att fixa, men det ska nog hinnas med.

Just nu håller jag på och letar skor! Och som den shoe-crazy person jag är så är det ju såååå viktigt att det blir de perfekta skorna! Många omkring mig säger att "skorna syns ju inte så mycket  ändå", "det går väl bra med några enkla skor", men ack vad de har fel..... Skorna syns ju precis så mycket som man vill att de ska synas, eller hur ;-) Så det är klart att de ska vara fina! Just nu väljer jag mellan två modeller men har inte helt bestämt mig än, måste klura lite till.

Sen är det ju det här med smycken. Velar fram och tillbaka om jag ska ha guld-smycken eller silver-smycken, strass eller pärlor. Var inne på nåt enklare och elegant strass-smycke och köpte ett set med örhänge igår, men  när jag kom hem och provade det i lugn och ro så kändes det inte bra, så det får jag lämna tillbaka. Nu är jag lite inne på att faktiskt ha nåt pärlhalsband och då göra det själv. Jag är ju trots allt Pearlgirl =)

Lite pysslande har jag också hunnit med på sistone, scrappat två chokladkartonger. Den ena får ni se här:


Kommentarer
Postat av: Penni

Tycker helt klart du ska göra ett eget halsband!! :-D



O jättesnygg ask! Lovely papers!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback