Äntligen gifta!

Lördagen var den mest underbara dagen i mitt liv! En dag som jag väntat länge på och med lång och noggrann planering inför denna dagen blev den precis så bra som det kan bli och lite till!

När jag tänker tillbaka på dagen så är det så många fina detaljer som kommer till minnes, allt från när vi gick uppför kyrkbacken, när ingångsmusiken börjar spela och hjärtat bultar i 110, allt pussande och alla nära och kära som var med och firade vår dag! Det finns så många intryck och fina minnen av denna dagen att jag blir så rörd när jag tänker på det så det tåras i ögonen. Vi hade underbart väder för bröllop, solen sken och lagom varmt. Det trillade dock ner några droppar regn när vi fotograferades innan vigseln så jag fick min beskärda del av det lyckobringande regnet i brudkronan!

Nu packar vi för fullt inför bröllopsresan som bär av till Bali imorgon där vi verkligen kommer kunna njuta av varandra och våra minnen över bröllopet. Vi har fått se en massa underbara bilder som vår toastmaster/fotograf tagit och även en del fina som min söta tärna/toastmadame tagit. Bland annat detta fina!


Foto:
Jennie

När vi kommer hem hoppas jag vi fått fler bilder till oss och då ska jag även skriva lite mer om den underbara dagen!
Stort tack till alla er som var med och förgyllde våran dag!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kände på mig att det nu fanns ett inlägg om ert fina bröllop! Jag hoppas att ni får underbara veckor på er resa, det är ni väl värda! Kram Cecilia

Postat av: Lotta P...Smurfan

Åhhhh härligt !! Har sett fina underbara bilder inne hos Jennie med ! Ha nu en sköööön honeymoon !!

2009-08-24 @ 18:34:14
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra
Postat av: jennie högberg

Kan bara instämma.. ha de underbart på Bali! Ser fram emot att få se bilder därifrån! :-D



I sittande stund önskar jag att man kunde byta och få åka med i resväskan, men icke..idag är det operation för mig. :)



kram kram

2009-08-25 @ 05:27:13
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback