Jag har blivit hippad!!!

I lördags hade jag och R tänkt åka till Karlskrona och bada men tji fick jag när det bankar på dörren och in stiger mina vänner med filmkamera i högsta hugg!! det är dags för möhippa!!!! hi hi

Så jag fick en cider i handen, bara att börja dricka, och en packlista på saker att packa ner. Sen fick jag på mig urtjusiga kläder och en rosa prinsesskrona. Snabbt därpå åkte en ögonbindel på och jag blev utledd i en bil.
En kort åktur senare har vi kommit ner på stan där jag får gå in på en frisersalong, och jag tänker att gode värld, ni får inte klippa av mig håret som jag sparat ut i ett år!!! Men det var ingen fara, jag blev stajlad och fick massa fina lockar i håret. Och givetvis vätska under hela tiden =)

Sen fick jag en fin skylt runt halsen där det stod "Kramar 1kr" så det var bara att springa på stan och samla ihop pengar genom att sälja kramar. Kan väl tilläggas att det var årets stadsfest och med andra ord huuuur mycket folk som helst. Efter ett tag gick vi vidare mot en restaurang där vi åt god grekisk mat och efter detta bar det åter ner på stan. Denna gången fick jag vända på min skylt och nu stod det istället "tuta så dansar jag". Så jag blev placerad i en av stans mest trafikerade rondeller denna dan och försökte få bilarna att tuta så jag fick dansa för dem. Och jösses vad jag dansade. Allt ifrån stadsbussar till brandbilen, raggarbilar och mopeder tutade så jag dansade loss ordentligt!

Sen var det dags för bowling, men där gick inte så bra för mig. Efter detta en massa andra kluriga uppdrag och de andra tjejerna fick sig säkert ett gott skratt både en och två gånger, hihi =)

På kvällen satt vi sen ute och grillade och hade vinprovning och även jag blev grillad :)
Med andra ord en helt underbar dag och jag hade otroligt kul med lagom mycket pinsamheter. Så tack kära vänner för en fantastisk dag! Jag kommer aldrig glömma det och jag ser verkligen fram emot att se lite bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: jennie högberg

Hihi, ja ibland blir inte dagen som man tänkt sig, särskilt inte när det är bröllop på g ;-)

Kul du hade skoj denna dag, det kan jag garantera att vi också hade ;) och ja..du kan vara nyfiken på bilder och film, blev mycket bra!! ;)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback