1 month to go....

Shit pommes frites.....holy macaroni.....det är bara en månad kvar!!!! Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen, men nu börjar det verkligen närma sig.

Vi har en hel del massa småfix kvar att ordna, såna små saker som tar lite tid men ack så nödvändiga detaljer i det stora hela :)

Förra veckan hann jag klart med en hel del pysslande, bland annat detta som jag hållt på med i typ 3 veckor...



Vad ska det pysslas med denna veckan då?
hmmm....beställa lite mer blommor till honnörsbordet. Räkna hur mycket övriga blommor vi behöver köpa och när.
Förhoppningsvis få besked av de sista gästerna så vi kan slutföra bordsplaceringen. Fortsätta skriva på vår del av festprogrammet (inte mycket kvar nu!!). Göra en fotochecklista och ge till vår andre-fotograf så det inte missas några viktiga bilder. Börja fila på ett tidshema för bröllopsveckan så alla vet vem som ska göra vad.

Jag vet, jag är ett kontrollfreak.....men då kan jag vara lugn när jag vet vad och när alla ska göra sina uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback