50 dagar kvar!!!

Oh boy oh boy......nu är det bara 50 dagar kvar till bröllopet!
Det börjar kännas helt overkligt att det är så lite tid kvar. Jag tycker det var nyligen vi berättade för våra nära och kära att vi skulle gifta oss och nu är det alltså bara 50 dagar kvar!

Nåja, allt som ska hinnas med kommer nog göra det. Sista dag för OSA var i veckan och de flesta gäster har svarat, är en del långväga gäster som inte vet än om de har möjlighet och jag håller såååå mina tummar för att ni kan komma! Det skulle förgylla vår dag om ni kan dela den med oss.

I veckan har jag i princip gjort klart mina bröllopssmycken, bara några detaljer som behöver fixas, sen stryker jag det från To-do listan som är vääääldigt lång just nu :-)

Det jag fördriver tiden med annars just nu är att titta på underbara bröllopsfotografers foton för att få lite inspiration till hur vi vill ha våra foton. Under helgen kommer jag lägga upp några länkar på fotografer som tar helt underbara kort!

Imorgon har både jag och R ledigt igen och vi funderar på att dra iväg nånstans till kusten för att njuta av det helt underbara vädret! Sen på lördag blir det barnkalas för världens bästa
Max ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback