Clueless

Äntligen helg och solen skiner ute! Imorse skulle R ut och spelat golf med sin svåger i det fina vädret och i eftermiddag blir det sedan födelsedagskalas för Max som fyllt 4 år. Men tji fick R, halv tio imorse klampar det in nio killar i lägenheten och bankar på dörren! Det är dags för svensexa!!! Jag var ju lite involverad i det hela och hade öppnat altandörren så de kunde komma in bakvägen, men R hade absolut ingen aaaaning om att det var  dags för detta så han blev minst sagt chockad. =)

Så han fick packa ihop en liten väska med grejer för att klara sig över helgen och fick sen ta på sig en otroligt fin utstyrsel. En stor ljusblå sparkdräkt i plysch, svart krullig peruk, tossor på fötterna och en vit haklapp där det stod Baby Boy på. Hihihi, han såg inte klok ut. Har förevigat detta ögonblick på kort, men jag tänkte inte vara så taskig att lägga ut det här, då kanske det inte blir nåt bröllop :-0

Ska bli kul att höra vad de hittar på, jag vet i alla fall att han inte sover hemma inatt. Hoppas få lite skvaller under dagen!

Nähä, nu är det dags för ett dopp innan jag ska ner till stan!

Kommentarer
Postat av: Penni

hihih så spännande!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback