Update

Jaha då var det redan ny vecka, tiden går så fasligt fort när man har mycket att göra.

Men trots att tiden går fort så har jag hunnit med det mesta på To do-listan förra veckan:

* Boka tid för vigselsamtal med prästen - klart, möte 30/7
* Boka möte med fotografen - klart, möte nu på torsdag
* Uppdatera budgeten - uppdaterat med de senaste posterna
* Göra klart våra favours - favoraskarna och risstrutarna är klara
* Gå till guldsmeden så han kan börja göra min ring! - klart, nu är jag utan förlovningsring i 3 veckor!
* Designa menykorten
* Skriva klart gästpresentationerna - 98% klart
* Boka in skönhetssalong för att fixa naglarna - klart


Var i Halmstad i helgen och i lördags när R var ute och snickrade med brorsan så hade jag och mamma en riktig pysseldag. Vi blev klara med favoraskarna som jag hållt på med en evighet nu känns det som. Och även risstrutarna blev klara. Och de blev helt perfekta!! Så söta och passar perfekt in i temat som jag tänkt. De är gjorda av vanligt tårtpapper som vi vikt till strutar och sen knutit sidenband runtom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback