Västkust-helg med U2

Sådär, då har jag jobbat klart för denna veckan! Imorgon är både jag och R lediga.

Först bär det ner mot Halmstad där vi äntligen ska hämta ut min ring!!! Ska bli så kul att se den och hoppas den blir så fin som jag hoppas =) Ska även bli skönt att få tillbaka min förlovningsring som jag varit utan nu i flera veckor. Efter det blir det kanske en vända på Marinfestivalen innan vi kör upp mot Götet för att gå på U2 imorgon kväll!! Så det blir en helhelg i Göteborg och jag hoppas även på en sväng på Liseberg för att leka av mig lite som R brukar säga.....

Nu kommer prästen snart hit för vårt vigselsamtal.

Ha en skön helg så hörs vi på måndag!

Kommentarer
Postat av: Penni

Ha så skoj i götet! O lyssna åt mig med!!! Se upp för lisebergskaninerna ;)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback