Bröllopstårtan from hell....

Idag hade vi bokat tid på ett av stans konditori som vår festlokal samarbetar med för att kika lite på bröllopstårtor.
Det börjar med att det inte fanns nån bagare på plats fastän vi hade fått info om att det skulle finnas en där idag *suck*

Men i alla fall får vi hjälp av en servitris som plockar fram ett fotoalbum med deras bröllopstårtor de gjort genom åren. Och det var verkligen historiska tårtor!!! De hade bilder på tårtor som de gjort 1994 och 1999 bland annat......Det var verkligen pinsamt att titta igenom det albumet för det var så fula tårtor att jag nästan började skratta..... Här kommer exempel på vad de hade med i sin portfolio (taget från deras hemsida)



Jag vill ju ha min dröm bröllopstårta!!!! Inte nån bröllopstårta from hell!!

Så jag ska ta ett snack med bagaren och se vad de kan göra som är hyffsat modernt och som jag vill ha det, annars får vi fundera på att byta konditor även om det kommer bli dyrare då festlokalen då tar ut extra serveringsavgift.
Men en sak är säker och det är att jag kommer ALDRIG beställa en tårta jag inte tror jag blir nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback