En liten teaser

Här kommer en liten teaser på mina brudskor som är helt underbara!!! Måttbeställda från Kina och jag kunde inte vara nöjdare!



Jaså trodde ni att ni skulle få se dem framifrån? Hehe, I don´t think so :-)
Men de som känner mig vet att jag gillar bling så här kommer en liten detalj.



Och jag ska dessutom pimpa skorna lite till (!). Men det är top secret så det får ni se om ni tittar riktigt noga på bröllopet, ni som är med förstås. Ni andra får se det efteråt......jag är lite hemlig av mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Penni

helt klart snyggaste bröllopskorna jag skådat!!

Postat av: Angela

Hehe, visst är de snygga!

Jag ääääääälskar dem! Perfekta för mig som är en riktig shoe-lover och bling-bling fantast ;-)

2009-06-13 @ 20:43:39
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback