Mina bröllopsgrejer är på väg!!!!

Fick precis mail om att alla de fina grejer jag köpte på e-bay i början av veckan nu har skickats från Hong Kong!!

Så nu väntar jag med spänning på paket i brevlådan nästa vecka! :-)

På schemat idag (på min lediga dag) är det dags att prova underkjol till klänningen, så jag ska äntligen få sätta på mig klänningen igen. Och nu för första gången tillsammans med skorna också! Sen blir det även ett besök till floristen där jag ska bestämma buketter. Har fixat ihop ett litet inspirationskollage med hur jag vill att den ska se ut. Så det ska bli spännande att se vad de kan göra. Helst av allt  hade jag velat ha en bukett med massa rosa pioner, men det finns inte att få tag i så sent i augusti så det är uteslutet. Men här är i alla fall mina inspirationsbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback