Vigselsamtal

72 dagar kvar till bröllopet och idag har vi varit och pratat med vår vigselpräst. Ett första möte där vi pratade igenom upplägget av vigseln och även fick berätta lite om oss själva.

Vi har varit på några av hans gudstjänster innan och tycker han är bra som präst, lugn och avslappnad. Och det var jättelätt att prata med honom idag också så det kommer bli kanon. Vi ska träffas en gång till innan bröllopet då han sa att han skulle grilla oss lite mer om vilka vi egentligen är och varför vi vill gifta oss.

I övrigt är det mycket bröllopsplanering just nu och jag är en trogen besökare av både
Bröllopstorget och framförallt min favoritsajt Project Wedding! Jag har så mycket pysselidéer i huvudet att jag börjar undra hur jag ska hinna med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback