Workout & facial

God morgon!


Ja jag vet, jag är uppe tidigt fastän jag är ledig......vaknade innan klockan ringde (som jag ställt på kl 9). Kan säga att det är väääääldigt sällan det händer att jag vaknar innan jag måste gå upp.

I alla fall, nu blir det till att smälla i sig en ordentlig frukost för sen bär det av till gymmet för ett träningspass. Och jag som fortfarande har lite träningsvärk kvar från förra veckan, plus att jag sträckte till mig i baken igår på bowlingen. När jag bowlar så snitsar jag till med ena benet bakom för att få till det där rätta knycket och det verkar som om jag sträckte till mig lite igår för det känns i gumpen idag.

Men men, det ska bli skönt med lite träning, måste komma igång med mitt program nu. Efter det har jag en lyxig ansiktsbehandling inbokad så det ska bli så skönt och bara ligga där och bli ompysslad.

I eftermiddag är det mängder med grejer som måste fixas innan vi tar helg så det blir fullt upp idag.
Men i lite lagom tempo :-)

Ansiktsbehandling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback