Kortaste veckan nånsin?

Det här måste vara den kortaste veckan nånsin!!
Jag har jobbat klart för denna veckan och det känns nu som fredag. Men vänta lite......det är ju bara måndag!
Så nu är det lite ledighet som väntar resten av denna veckan och det ska bli rätt skönt, har en hel del att fixa:

 

  • Imorgon ska jag lyxa till det med ansiktsbehandling hos Sara på nuna och sen blir det husvisning på kvällen. Får se om det äntligen kan vara nåt för oss! Det är bra utgångspris och rätt område i alla fall.
  • Onsdag ska jag förbereda mig lite inför lördagens bröllop då min bror gifter sig. Sen blir det nog också ett dansaerobic-pass här hemma
  • Torsdag åker vi ner till Halmstad och ska äntligen träffa fina farmor som kommit hit till bröllopet
  • Fredag blir det de sista förberedelserna inför bröllopet
  • Lördag är det dags för bröllop! Blir sentimental bara jag tänker på att brorsan min ska gifta sig. Hur ska det gå att hålla tårarna borta när jag ska läsa i kyrkan?

"Tänk på fotboll" sa Rickard :-)


Kommentarer
Postat av: Penni

haha rickards kommentar tyckte jag var bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback