Valborg

Valborgsmässoafton igår och det var fint väder även igår, fast ganska så blåsigt. Många eldar ställdes in pga det torra vädret men det blev av på några ställen trots allt.

i år firade vi med våra vänner Jennie och Stefan med barn och cyklade ut till Ryttartorpet. Där var barnfamiljernas paradis.....hur många ungar som helst!! Och när jag såg att de hade en sån där uppblåst hoppborg så begav jag mig snabbt dit med lille Max för att hoppa. Sånt är ju bara sååå roligt!! Förstår inte att inte fler vuxna hoppar - det var bara jag där i hoppborgen med alla kidsen =)

Sen blev det ganska sen hemgång för vår del, eller rättare sagt cykeltur. Typiskt nog hade mitt framlyse pajat och R´s baklyse gått sönder, så han fick cykla först och lysa och jag cyklade efter med min baklykta =)
På vägen hem såg vi även ett stjärnfall!!! Jättefint och starkt lyste det.

Idag blev det sovmorgon och nu ska jag masa mig iväg till gymmet medan R ska putsa klart lite på båten. Sen blir det sjösättning efter lunch!!

Ha en trevlig 1 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback