I love inredningstidningar

Den senaste månaden har vi här varit eld och lågor över vårt husinköp :-)
Olika idéer om vad vi vill göra i huset tar form och det dyker upp minst några olika tankar vi diskuterar dagligen.
Och för att få tips och inspiration slukar jag nu inredningsmagasin som aldrig förr. Mamma kom med ett gäng gamla tidningar för nån vecka sedan och de har flitigt bläddrats igenom från pärm till pärm både en och två gånger om. Min favorit hittills är Allt i hemmet, de har snygga, fräscha reportage och bra inredningstips.

Jag tycker det är kul att testa på korttidsprenumerationer på tidningar på en sådär 3-4 nummer för att få en uppfattning om vad det är för tidning. Ofta går det att hitta riktigt bra priser på
prenumerationserbjudanden och jag brukar beställa på Tidningskungen.se. Dels för att det är bra priser, sen tar prenumerationen automatiskt slut efter de nummer man beställt, det går alltså inte över i nån tillsvidareprenumeration som man måste ringa och säga upp. Och det är helt perfekt tycker jag!

Snart går min prenumeration på Allt i hemmet ut, så frågan är vilken tidning jag ska välja härnäst, eller om det får bli en fortsättning på Allt i hemmet kanske. För det kommer bli en inredningstidning, det är en sak som är säkert. Kika in på Tidningskungen.se och se om du hittar nån favorit!


Bild lånad från www.tidningskungen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback