Våren har kommit

Idag är det verkligen vår ute!! Ja det ser ut så i alla fall, jag har inte varit ute idag då jag är lite krasslig och förkyld. Men i alla fall så skiner solen ute och isen har smält på sjön här utanför. Även små krokusar har börjat titta upp i landet utanför vardagsrumsfönstret så nu är det bara att vänta på att tulpanlökarna också ska börja sticka fram, sen är det riktigt vår ute!

Känns som att det är dags att ta och städa undan lite i garderoben och lägga undan vinterkläderna för gott den här säsongen och plocka fram lite fina vårkläder! Jag vill ha färg nu, pasteller och marint!

Lite andra roligheter på sistone är att vi har köpt hus!!! Ett fint hus på 130kvm som vi flyttar in i i juli, så nu står det massa planerande framför oss och det ska bli så kul! Förra våren hade vi fullt upp med bröllopsplanering och jag insåg i veckan hur mycket jag saknade det. Men nu har vi som sagt ett stort projekt med hus att ta tag i så det blir mycket funderande framöver!

Kommentarer
Postat av: penni

Ja!!! O vi blir nästintill grannar! Yay! :-D och du tycker våren är fin nu... vänta till NÄSTA vår då du kan kika runt i din EGEN trädgård.. ;) det slår! :)



kram! ses imorrn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback