Önskelista till tomten

När jag var liten brukade jag och min bror alltid skriva varsin önskelista över vad vi önskade oss i julklapp, och la sedan dessa i en liten tomte hemma hos mormor och morfar. Nu vet jag inte om tomten står kvar hemma hos mina föräldrar, men för att vara på den säkra sidan så kommer min önskelista istället här.

Detta har jag önskat mig/önskar jag mig:


Skor - Shepherd: Saga | Parbild
Shepherd Saga ballerinatoffel i rosa

Koziol Babell våningsfat i vitt. Finns hos t ex
Favoritsaker.se


Lexington-handukar i grått




Salladsbestick Grand Cru från Rosendahl. Finns bl a på Royaldesign


Olivsked för att plocka upp oliver utan att få med spadet



The Carrie Diaries av Candace Bushnell. Finns bl a på CDON

Samlingsskivan Beautiful Melodies. Finns bl a på CDON

Lite av varje står på min önskelista, så vi får se vad tomten hittar på.


Kommentarer
Postat av: jennie

åhh fina saker! gillade tofflorna starkt! men givetvis också lexington hehe..

Postat av: Cecilia

Jag gillar salladsbesticken, toksnygga! Kanske något för min önskelista också..?

2010-12-02 @ 16:52:42
URL: http://despinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback