Collage Pendel

Äntligen, efter mycket om och men, har vi fått hem våra matsalsmöbler!  Vi har velat fram och tillbaka länge över vad vi ska ha och sen hittat det perfekta bordet och som jag skrev i förra inlägget så bestämde vi oss till slut också för vilka stolar vi skulle ha. Så nu är allt som sagt på plats här hemma och när det är lite ljusare ska jag självklart fota det snygga möblemanget.

För det som saknas just nu är just ljus i form av belysning. Taket i vardagsrummet har ännu inte fått någon belysning då vi väntat med att välja lampa tills möblerna kommit på plats. Så igår när vi var på väg hem från möbelaffären såg vi en av grannarna på gatan hade en ursnygg taklampa! Och efter lite sökande på nätet hittade jag den. Den heter Collage Pendel 450 och är designad av Louise Campbell för Louis Poulsen.


Bild lånad från
Svenssons i Lammhult

Till det facila priset av 6 695:- blir lampan din (eller min) så den får nog stå på önskelista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback