Magasinslyx

Vardagslyx är att komma hem efter en lång dag på jobbet och finna i brevlådan lite avkopplande läsning!
Precis så var det idag då senaste numret av Allt i Hemmet trillade in och dessutom är det stor Julspecial! Det kan inte passa mig som tycker om precis allt om julen bättre. Så för att unna mig själv lite lyx i vardagen prenumererar jag på några härliga magasing, främst inom inredning som är det största intresset nu.

Så följande magasin ligger på bordet hemma just nu:

Allt i Hemmet
Hus & Hem
Hoom
Elle mat & vin

och det senast beställda tillskottet är det nya inredningsmagasinet Vårt moderna hem.

Men nu står maten på spisen så om en stund ska jag hälla upp mig ett gott glas rött, tända lite ljus och bara koppla av en stund med att bläddra i senaste numret av Allt i Hemmet.


Kommentarer
Postat av: Catooda

Very well done site! Please keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback