Godmother

I helgen som var for vi ner till Halmstad för festligheter. Det är inte annat än festligheter nu på helgerna tycker jag! Den här helgen var det dags för min lille brorson Carl att döpas och jag hade fått den stora äran att vara gudmor (eller fadder som det kallas nu, men jag tycker gudmor låter finare) tillsammans med min svägerskas syster.

Det var tre pojkar som döptes samtidigt så det var trångt där framme i kyrkan med alla föräldrar och faddrar. Men dopet var jättefint och Carl skötte sig alldeles utmärkt och log till och med åt prästen! Sen blev det festligheter hemma hos dem med underbart goda smörgåstårtor, de var nog de godaste jag ätit och de hade gjort dem själva så jag måste be att få recepten!

Så här är jag (stolt gudmor) tillsammans med Carl och hans far (min bror).




Sen har jag även en så fin bild på Carl med hans farmor och farfar. Titta bara så fint Carl och farfar matchar varandra med band respektive slips!


Kommentarer
Postat av: penni

Så fina ni var! Underbart fin klänning du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback