Happy anniversary!

Till middagen ikväll smög jag fram med ett litet paket i handen (den svarta påsen) från SoHo, min nya favoritbutik!
Såg genast en lite fundersam blick från R som undrade vad detta var.....

- Varsågod älskling!
- Eeeh......tack.....

Behöver jag säga att R totalt hade glömt bort vår förlovningsdag? Nä, trodde inte det.

I paketet gömde sig i alla fall dessa manschettknappar från Dyrberg/Kern.  Så när jag går och glänser med min stora diamantring på bröllopet tyckte jag att R gott kan ha lite snyggt bling.

Manchetknopen Chris met steen, grijs
Manschettknapparna är i stål med en briljantslipad swarovski i mitten, jag hade valt de med den vita stenen i mitten.
(Nr 2 från höger)

Kommentarer
Postat av: Ninni

åh vad fina, älskar swarovski, har ett jättefint diadem från swarovski,du kunde fått låna om du gillat det, men har tappat EN KRISTALL! Själv handlade jag massor på ebay inför mitt bröllop, fanns ju massa saker där till kanonpriser, som inte fanns i Sverige, bla slöja, jag ville ju ha en lång slöja, här i Sverige hittade jag ingen LÅNG slöja, men på ebay, den perfekta för 19 dollar!

Postat av: Penni

hihi :) så kul han tyckte om dom! :)

2009-03-05 @ 20:06:04
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Pearlgirl

Ninni: Ja på ebay finns det hur mycket som helst! Synd bara att dollarn är så hög nu. Kikar gärna på diademet om du har nån bild på det!



Penni: he he

2009-03-06 @ 14:31:14
URL: http://pearlgirl.blogg.se/
Postat av: Ninni

jaops, ska se om jag inte kan finns någon liten bild!

2009-03-06 @ 17:02:49
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback