Dan före dan före dan före.........

Snart är det bara två arbetsdagar kvar innan en lång och skön julledighet. Jag känner mig allmänt trött och sliten och det är med nöd och näppe jag orkar gå upp på morgnarna. Men att snooza klockradion  i 40 min är sååå underbart, fast inte när man måste stressa i sig frukosten och samtidigt håller på att somna =)

Men som sagt, i jul ska jag soooova ut ordentligt och ta igen mig ordentligt. Jobbet tar väldigt mycket energi just nu, det är många kunder som ska kontaktas och de blir bara fler och fler......när ska det ta slut?? Och till råga på allt får jag bara mer och mer ont i axlarna och nacken av allt stillasittande jobb och stress, handleden den mår inte riktigt bra den heller. Men, men, man ska ju inte gnälla utan vara glad nu till jul.

Som den musikälskare jag är måste jag slå ett slag för en
hemsida (Danceage.com) där man kan lyssna på i stort sett alla album som finns (inte riktigt alla men de har ett väldigt stort sortiment. Det krävs ingen registrering eller nedladdning  utan man bara lyssnar direkt över nätet. Jag gillar det starkt! Så det kan jag rekommendera er att besöka om ni inte redan har varit där!

Nu ska jag återgå till arbetet, ikväll blir det lite pysslande och förhoppningsvis hinner jag lägga upp lite bilder på det senaste jag har gjort =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur går det för dej? Du uppdaterar inte så ofta som jag önskar att du skulle göra :)

Postat av: Gisan

Hej! Eftersom jag inte är något vida på foto så har jag svårt att visa med bild hur jag gör med "triss i trådar. Men sätt fast dem i ett lås t ex och tänk sen som en fläta ungefär. Det löser sig när du sitter där. Du har ju kreativiteten i fingrarna. Kramar...

2006-12-22 @ 08:36:49
URL: http://gisan.blogg.se/blingbling
Postat av: Junitjej

Här får du en morgonkram av mig!!
Idag ska jag köpa de sista klapparna. Ska försöka vara där när de öppnar.

2006-12-22 @ 08:39:40
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Maria: Det är väldigt mycket att göra nu, hårt jobbande och sedan är det julklappar som ska göras =) Jag önskar att jag också hade haft lite mer tid att uppdatera bloggen lite oftare. Jag har en del nytagna bilder i min kamera, men i morgonstressen glömde jag ta med den till jobbet så förhoppningsvis kommer de upp lite senare idag =)

Gisan: Tack för tipset! Jag ska prova denna teknik när jag har julledigt om sisådär fem timmar =) Kram!

Junitjej: Tack, det piggar upp. Jag har inhandlat alla mina klappar, nu är det bara två klappar kvar som jag ska göra, lite smycken till svägerskorna =)

2006-12-22 @ 09:06:29
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Erlendmia

really good site!!

2009-01-15 @ 16:40:54
URL: http://erlendmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback