Tålmodighet

Jag vill börja med att tacka för alla snälla kommentarer! Och för er tålmodighet i väntan på nya inlägg i bloggen. Har inte hunnit med att skriva nya inlägg riktigt som jag önskar, men det kommer det bli bättring på.

Idag är sista arbetsdagen innan jul och sen väntar en lååååång och skön julledighet på hela två veckor. Nästan allt julbestyr är klart! kan ni tänka er? Igår slog jag in de sista klapparna och vi la ner allt i säcken. Till vår stora förvånging räckte inte säcken till för alla klappar, jag har i år satsat på stora paket så att det inte ska bli så lätt att klura ut vad innehållet i paketet är. Min kära pappa brukar vara fantastiskt duktig på det annars. Han klurar nästan alltid ut vad innehållet i paketet är genom att känna och skaka på paketen. Så i år ger jag honom och alla andra en riktig match så de inte ska gissa ut så lätt vad de ska få =)

Ikväll bär det sedan till den Halländska västkusten för att fira jul med min familj och sedan djupt in i de småländksa skogarna för att fira juldagen och mellandagarna med sambons familj. Så det blir en hel del åkande.

Innan jag beger mig ikväll lovar jag att lägga upp de senaste bilderna, så ha tålamod =)

Kram på er kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback