Nya färger i bloggen!

Nu är bloggen lite uppdaterad med nya färger och layout.

Stort tack till dig Jennie för all hjälp med detta! Du är en riktig ängel!!


Snart kommer jag lägga upp bilder på de smycken jag gjorde senast till min kompis som fyllde år. Det blev ett halsband och armband i rött och silver. Jag blev riktigt nöjd med det så det får nog bli så att jag gör ett likadant till mig själv också. Jag väntar bara på att min kära pappa ska skicka bilden till mig så att jag kan lägga upp den här.

Ha det så bra så länge och kom gärna tillbaka!




107445-27
                       Foto: Cult Design

Kommentarer
Postat av: penni

vad gullig du är!! :-) Jag älskar ju att sitta p yssla vid datorn så bara säg till om nåt ska ändras :)

Bilden vi testade först som du la in här är verkligen skitsnygg! Ska bli spännande att se de du gjort sist! :-D

Postat av: Junitjej

Härlig blogg! Ögongodis!

2006-10-06 @ 19:42:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Tack så mycket Junitjej!
Verkligen kul att det uppskattas =)
Välkommen tillbaka att kika in igen.

2006-10-12 @ 11:06:08
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback