Decoupage

Här kommer även lite av mina decoupagealster jag gjort på sistone.


107445-26

Kruka som jag målat och dekorerat med decoupage av en vit lilja, som är min favoritblomma!




107445-25

Jag som en gång sa att jag aldrig skulle köpa mig ett par trätofflor fick i somras den briljanta idén att förvandla ett par tråkiga svarta trätofflor till något mycket roligare =) Jag har först målat dem och sedan dekorerat med hjärtan och ett band över varje toffel.




107445-23

Denna brickan är ett loppisfynd på Lions Loppmarknad i Laxvik i somras, där var den dock tomteröd och sliten. Efter lite sandpappring, målning och dekoreration med blommor blev den så här fin! Mycket bättre nu!




107445-22

Denna krukan var faktiskt den första saken jag provade decoupage på och resultatet blev riktigt bra!




107445-21

Ett par gamla kaviarburkar kan man göra mycket med! Jag har dekorerat dem med havsmotiv och sedan frostlackat dem och nu är de istället små ljuslyktor för värmeljus! Passade perfekt på bordet till kräftskivan =)




107445-20

Även denna vas är ett loppisfynd från Lions i Laxvik. Jag har dekorerat den med tulpanmotiv och sedan frostlackat den. Jag ser fram emot att sätta fina tulpaner i den till våren!

Kommentarer
Postat av: penni

Vad duktig du är!!!!!!!!!

Postat av: Pearlgirl

Tack detsamma! Vi får ta en inspirationskväll så kan vi pärla och scrappa =)

2006-09-20 @ 09:31:17
Postat av: JUNITJEJ

Vilka fina saker du har gjort! Du är jätteduktig!

2006-10-31 @ 18:23:49
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback