Inspiration

Inspirationen har gått lite på sparlåga, förra helgen hade jag bestämt mig för att göra lite smycken men jag hade idétorka så det slutade med att jag satt och organiserade mina nyinköpta pärlor från Danmark istället =) Det var ju också rätt så välbehövligt.

Men så igår fick jag massa inspiration men har inte tid ;-( En kompis fyller år och jag har en idé till ett halsband som skulle passa henne perfekt. Jag lägger ut det här när det är klart!

Sen har jag även fått inspiration på ett halsband som jag såg i boken "Passion för pärlor" som jag bara måste göra och som jag faktiskt tänkt att behålla :-) Så imorgon blir det lite inköp!

Nu åter till ordinarie jobbet, kafferasten är snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback