KRASSLIG

Hej igen!

Har varit några hektiska dagar sedan jag skrev sist. Har lyckats dra på mig en förkylning som har satt sig på halsen så det gör såååå ont. Försöker bota det med varmt té med honung =)

I tisdags var det återigen dags för lektion i tyska, jag har aldrig gått på en kurs som har gått så otroligt snabbt fram. Från en gång till en annan har vi ca 150 glosor + massa grammatik!!! När ska jag hinna lära mig allt??? Men men, det är ju trots jag själv som har valt att läsa en kurs och jobba heltid samtidigt hehe.

Jag har inte hunnit göra några nya smycken de senaste dagarna, däremot "råkade" jag kika in på Panduros hemsida och såg att de hade REA i webbshopen!!! Då började det klia i mina pysselfingrar =)
Det fanns rätt så mycket roliga saker att göra till jul och jag köpte dessa små söta änglarna som jag tänkt göra till jul, söta va?

Foto: Panduro
Foto: Panduro

Nu är det snart lunch!!! Jippie =) Ska gå och köpa mig nåt riktigt gott att äta.
Sen ikväll blir det lite jobbfest hemma hos mig! Får väl se om en eller annan kan supas under bordet ;-)) (skojar bara)

Ha det bra!








Kommentarer
Postat av: Tesla

Blev det ngt supande under bordet då?
Änglar i alla former tycker vi om, kanske skulle börja pyssla lite mer själv.hmm..
Fina var de =)
/T

Postat av: Rasmusmerete

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-20 @ 14:32:22
URL: http://rasmusmerete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback