Atjooooo

Det går visst ett tag mellan uppdateringarna nu :-(

Just nu beror det på att jag är sanslöst förkyld...........näsan rinner som en öppen kran, det killar i halsen, jag har ont i örat och är lite lomhörd, haft lite feber och känner mig som en klubbad säl!

Fast idag är jag på jobbet, kanske inte så smart men ändå. Imorgon ska vi på kick-off och då ville jag visa mig här idag. Som tur är jobbar jag ju bara halvdag så det ska jag väl stå ut med.

Det enda jobbiga är att jag måste ringa en arg kund som är irriterad på att jag inte har ringt upp honom. Jag har ju inte varit här på en vecka och han har lämnat fyra arga meddelanden på min telefonsvarare...........han ska nog få höra hur förkyld jag låter så kanske han inte är så arg längre........

Tills dess.............håll er borta från förkylningar!

Kommentarer
Postat av: Penni

oj.. hur gick de med kunden?

2007-04-12 @ 15:33:10
Postat av: Hanna Johansson

Krya på dig och hoppas att kunden inte var alltför arg på dig ;)

Postat av: monica

Låter inte så kul...
Krya på dig!

2007-04-13 @ 17:24:38
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Tack allihopa :-)

Hoppas ni får en trevlig helg!

2007-04-14 @ 15:38:15
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback