Goodie-bag

Idag var jag en sväng på stan för att träffa mamsi som var här i Växjö på lärarkonferens. Vi möttes upp för att prata lite när hon hade lunchrast och jag hade slutat för dagen. Min söta lilla Mamsi hade med sig en ordentlig goodie-bag till mig! Hon och pappa hade varit i Danmark förra helgen och shoppat lite och hon gillar också att pyssla en del och det finns rätt mycket roligt att hitta i Danmark. Hon hade med sig en liten påse med massa små inslagna paket till mig :-) Det var som rena julafton!!



I den lilla Goodie-bagen var det nio paket (!) med pyssel till scrap och pärleriet. Det var en skärmatta, en tillhörande pappersskalpell, två paket med mönstrade papper, två paper-punch för att stansa ut hjärtan och fjärilar, stavpärlor i två olika färger, pärlhattar, lite stickers i silver och guld och dekorationer av glas som man kan klistra på kort. Inte så illa va? ;-) Jag har nog världens bästa mamma!!!



107445-158
107445-159

(Mamma, jag vet att du kommer gå in och läsa detta ikväll, så gå då in och skriv en kommentar!!! ;-) Du klickar där det står Kommentarer och sedan kan du skriva nåt där och sedan trycka på skicka =) )



Kommentarer
Postat av: Penni

Åhh vad mycket fint!! Vilken underbar mamma du har! :)

2007-04-19 @ 14:51:16
Postat av: Pearlgirl

Penni: visst var det! Nu har vi ännu mer att pyssla med på lördag =) Min mamma är bäst! :-)

Postat av: monica

åhh vilken gullig mamma du har! alltid kul med presenter =)
*kram*

2007-04-19 @ 16:20:44
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: mamsi

TILL MIN PEARL GIRL!
TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var trevligt att vi kunde träffas. Hoppas att det kan bli många fina saker.

2007-04-19 @ 20:43:16
Postat av: mamsi

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var kul att vi kunde träffas.
Hoppas att det kan bli något fint av det.

2007-04-19 @ 21:17:23
Postat av: Pearlgirl

Tack mamsi!
Äntligen premiär för din första kommentar =)

2007-04-20 @ 08:25:58
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback