Grattis Laura!

En god vän till mig berättade nyligen att hon och hennes pojkvän har förlovat sig!! Grattis Laura!
Förlovningen hade skett på en weekendsemester i Cancun (jag kanske ska tillägga att hon bor i Mexico), så nu planeras det bröllop i Mexico för hennes del! Jag är sååå glad för din skull!

Ett sånt här tillfälle måste ju firas, så därför har jag gjort ett kort till de lyckliga tu som ska skickas över det stora blå havet ner till Monterrey.

image162

Detta kort gjorde jag när jag och Penni hade en härlig pysseldag förra helgen.
Tack för lånet av de underbara swirlsen ;-)

Kommentarer
Postat av: sanna

Hejsan
Måste säga att du göra så himla fina kort.. Har nu fått ögonen öppna för detta.. :)

2007-10-27 @ 15:34:53
Postat av: Teomerethe

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback