Peep, peep

Tycker ni det är för sent att köpa påskpyssel? Det tycker inte jag =) Är det rea så måste man passa på!
På påskafton såg jag en annons i SMP att Panduro hade rea på påsksaker. Så då tänkte jag att jag måste dit, men sen blev jag sjuk och hann inte dit förrän förra helgen och då var det helt plötsligt halva reapriset! Kunde inte bli bättre så jag fyndade lite påskpyssel som jag tänkte att jag skulle ha till nästa påsk. Men när jag kom hem med grejerna så började det klia i fingrarna =) Så jag var tvungen att göra en kyckling. Tekniken som används är tovning av ull så att det fäster på kroppen av frigolit. Det var inte så svårt men väl lite pilligt.

Jennie, jag vet att du vill se kycklingen så här kommer den, jag tycker den är riktigt söt, eller som R säger: fulsöt

107445-155
Ögonen är sådana som det är en liten svart kula som rullar i det vita, men det ena ögat har fastnat så han ser helt vindögd ut, så han är lite fulsöt =)

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Ja, dessa är verkligen fulsöta! Din blev extra fulsöt tycker jag!! Visst är det kul att tova på detta sätt!! Halva reapriset är trevligt ;)
Kram Hanna

Postat av: Pearlgirl

Hanna: visst är dom. Det är riktigt kul att tova, det var första gången jag testade detta faktiskt!

2007-04-19 @ 08:36:05
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Mikaelrebekka

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-04-15 @ 13:48:48
URL: http://mikaelrebekka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback