Man lär sig nåt varje dag

Nu var det visst ett tag sen jag bloggade och jag har helt enkelt inte haft tid eller ork till detta.......

Jag har nu jobbat i snart två veckor på mitt nya jobb och jag trivs super! Roliga arbetsuppgifter och jättetrevliga arbetskamrater så jag kan inte be om så mycket mer :-)

Sen är det ju alltid så när man börjar nytt jobb eller börjar plugga eller liknande att det är väldigt mycket att lära sig i början och det har det varit. Nya system och rutiner osv. Och som det gamla ordspråket säger "man lär sig något varje dag" stämmer verkligen här!

Pysselsidan har legat lite lågt. Jag hade rätt mycket som skulle fixas innan Pennis bröllop så nu har jag tagit en välbehövlig paus från det. Men nu börjar det klia lite i fingrarna igen och jag har ett litet projekt på gång i tankarna. Måste bara fixa en del grejer innan jag kan börja på detta...... :-)

Men i helgen blir det förhoppningsvis lite pysslande med mamma =)

Tills vi ses igen, ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattulerar till ditt nya jobb! Hoppas du kommer att trivas bra!

2007-09-05 @ 09:24:38
Postat av: Penni

heej vännen! tack vad söt du är.. går framåt här, hoppas på o få åka hem idag! :-) massa kramar!

2007-09-14 @ 08:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback