Idag är ingen vanlig dag.....

.......för idag är det min födelsedag ;-) Hela 26 år fyller jag, fast jag känner mig inte äldre, tihi.

I helgen blev jag firad av min familj då vi var hemma hos dem i Halmstad och hälsade på. Jag fick många fina presenter av mina nära och kära. Min kära mamma hade varit inne och tjuvläst bloggen och köpt två saker som jag tidigare skrivit att jag tänkt att
köpa ;-)

Jag fick:

  • mönstersaxar
  • stämplar
  • boken Matilde av Denise Rudberg
  • cd med George Michael
  • Pärlor ;-)
  • skålar till ett glöggset från SIA som jag önskat mig
  • silverörhängen
  • en guldberlock där man har foton i som är farmors gamla
  • sen blev jag också bjuden på dagspa på Hotell tylösand av min bror!!!

Spadagen var helt underbar. Vi simmade i swimmingpoolen, badade jacuzzi mm.  De hade även en isvak med kaaaallt vatten som jag hoppade ner i snabbt och ännu snabbare upp ;-) Det var uppfriskande kan jag lova!

Sedan gick vi till relaxavdelningen och gick ut till utomhuspoolen som var väl uppvärmd. Det är en fantastisk utsikt över tylösandsbukten och rätt ut mot Tylön, och där sitter man i en varm pool när det är 5 minusgrader ute!! De hade även en tropisk dusch som hade olika program med strålar i olika storlekar och styrka som varierade och luktade helt underbart. Därefter gick vi in i en ångbastu med eukalyptusdoft!!! Jag är ingen jättefantast av att bada bastu men det var helt okej faktiskt för att det luktade så gott. Men jag klarade ändå inte av att vara därinne så länge. Utanför bastun fanns ett Kneipp-bad, ett grunt bad format som en cirkel som var indelad i två olika sektioner, en kall och en varm. Där skulle man gå på mjuka stenar sakta genom det kalla vattnet, sedan upp ett trappsteg och sedan sakta gå igenom det varma vattnet. Det skulle vara bra för blodcirkulationen och det var faktiskt väldigt behagligt!

Jag har inte varit på spa tidigare men det var helt underbart och de hade även nyligen gjort om där så det var otroligt fint!!! Sen blir det ju ytterligare en upplevelse med den fantastiska utsikten ut mot havet en solig vinterdag!

Ikväll blir jag firad av R så det blir många dagars firande =) 

Förresten så blev jag jättenöjd med min nya frisyr, lägger ut bilder i veckan när jag har laddat batteriet i digitalkameran (tog ju typiskt nog slut när jag skulle lägga över bilderna till datorn) =)

Tjingeling! 



Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Grattis!

Postat av: Maria

Grattis tjejen!
mamma ochpappa ficken weekend i Tylösand av oss förra året och var jättenöjda!

2007-02-12 @ 16:25:54
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: Penni

GRATTIS!!! Mycket fina presemter ser jag! Ska bli spännande o se hur du klippt dig :-D Hopppas du får en underbar födelsedagskväll kram!!

2007-02-12 @ 17:05:59
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Tesla

Hej och GRATTIS!!!
Vad härligt du verkar haft det. det förtjänar du =)
Ha det gott!!
Kram T

2007-02-13 @ 20:40:10
URL: http://hodeladi.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Tack så mycket allihopa!!

2007-02-14 @ 12:27:17
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: alicia

grattis!! :)

2007-02-14 @ 15:48:13
URL: http://aliciaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback