Sparlåga?

Efter mycket om och men med min ömma handled och axel visade det sig efter ett antal besök hos företagsläkare och sjukgymnast att jag har diverse olika inflammationer i musklerna; överbelastning i skuldran, minskad rörlighet i nacken, seninflammation i armbågen och en senknuta i handled.

Hoppsan hejsan, det var mycket på en gång...........så nu har jag blivit sjukskriven på halvtid i tre veckor för att det ihop med sjukgymnastik och träning ska bli lite bättre. Och det känns som en lättnad att inte behöva sitta framför datorn med alla ordrar och kataloger och knappande på telefonen hela dagarna utan att göra mitt bästa de timmar jag är där för att sedan ha tid att röra på mig och låta kroppen vila från de monotona rörelserna.

Så nu har jag arbetat klart för idag och styr kosan mot simhallen (på sjukgymnastens order) för att ta mig ett dopp och några simtag.

Nån som är med på en kanonkula i barnbassängen? ;-)

Kommentarer
Postat av: Penni

Åhh jag vill me till simhallen!!! inte lust o dra dit en sväng på fredag? eller hur jobbar du då?

Postat av: Penni

Ja gärna! Jag slutar vid 14 alla dagar utom tisdagar då har jag lång dag.. sen på fredagar slutar jag 12. :-)

2007-02-27 @ 16:28:09
URL: http://penniscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback