Uttråkad

Det är så tråkigt att inte kunna skriva oftare på bloggen, jag börjar känna av viss abstinens nu. Min kära handled och axel bråkar fortfarande med mig men jag väljer att bråka tillbaka lite och använda datorn ;-)

Nu till något roligare! Jag ska till frissan imorgon och klippa mig!! Nu har jag långt risigt hår som har fått växa lääääänge och det har en blandning av min naturliga mörkblonda hårfärg och en toning av mörkblont som håller på att gå ur. Jag har inte haft långt hår så här länge någonsin så nu har jag bestämt mig för att det ska åka av! Minst 15-20cm ;-() Sen har jag också tänkt att göra lite blonda slingor för att ljusa upp håret rejält. Jag trivs bäst i ljust hår och har haft det länge innan jag tonade det mörkt i höstas. Det känns som att det ljusa passar mig och min personlighet bäst (även om jag är en halvlatino) hehe :-)

Men så till problemet. Jag kan aldrig riktigt bestämma mig för vilken frisyr jag vill ha. Ska det vara uppklippt, rakt, spretigt eller hur? Så jag tänkte vara lite förberedd denna gången och hitta en frisyr jag vill ha. Däremot är problemet att om jag ser en frisyr jag verkligen gillar så har ofta tjejen på bilden väldigt rakt och ofta ganska tunt hår. Men mitt hår däremot som kan bli stort som ett afrokrull om det vill sig riktigt illa, brukar ofta inte se likadant ut om jag klipper mig "efter en bild". Så nu tänkte jag försöka leta upp en bild där modellen har liknande hårtyp som jag.

Efter att ha "eniroat" (googlat fast på eniro.se hehe) lite efter frisyrer hittade jag en rätt kul sajt där man kan hitta massa olika
frisyrer. Jag kommer garanterat att ta före och efter bilder så ni får se skillnaden =)

Kommentarer
Postat av: Penni

Vad spännande!!!!!

Postat av: Junitjej

Hoppas man snart få se resultatet av hårklippningen!!

2007-02-12 @ 13:03:41
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kjellvilma

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-06 @ 07:47:35
URL: http://kjellvilma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback