Årets första smycken

Det nya året började jag med att göra nåt nytt, nåt som jag inte gjort innan, nämligen en ring!
Jag har använt mig av en ringstomme och sedan sötvattenpärlor i aprikosrosa med en rosa kristall längst upp på toppen. Det var riktigt roligt att göra, så det kommer det nog bli fler av =)

Bild: Privat - pearlgirl


Sen har jag även gjort ett halsband som jag fick inspiration till i en bok av Maja Kärrlander (Passion för pärlor). Halsbandet är inspirerat av ett katolskt radband och här har jag använt mig av lila vaxade glaspärlor och mörklila facettslipade pärlor samt kedja i silver.


Bild: Privat - pearlgirl

Glöm inte att fortsätta gissa om påståendena om mig, imorgon avslöjas resultatet!

Kommentarer
Postat av: DTV

Oh Gud vilka fina..

Postat av: Pearlgirl

Tack =)
Välkommen till bloggen!

2007-01-06 @ 17:29:21
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback