Julklappar!

Det var ju ett tag sen det var jul, men jag tänkte ändå att jag skulle visa lite av de julklappar jag fick i år. Eller just det, förra året blir det ju =)

Något jag önskat mig och som togs emot med öppna armar var en smyckehals i svart trä där jag kan hänga mina smycken och fota. Så de smycken jag gör framöver kommer fotas på denna.

Något annat som alltid uppskattas är också parfym, och för ett tag sen hittade jag en favoritparfym som jag bara äääälskar! Gissa om jag blev glad när jag fick en parfymflaska i julklapp. Parfymen heter Miracle forever och kommer från Lancome.

En sak som jag hade önskat migi julklapp var glöggmuggar. När jag var på julskyltning i december sprang jag på dessa söta glöggmuggar från SIA och det var kärlek vid första ögonkastet!! Så jag får tacka min kära svägerska för att hon kom ihåg att jag tyckte så mycket om dem och köpte dem i julklapp till mig.

Bild: Privat - pearlgirl

Detta var ett litet axplock av de julklappar jag fick. Vad fick ni i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Resan vi ska på är en "färdig" kombinationsresa som anordnas av resebolaget solresor! De har varit väldigt bra och tillmötesgående när man varit i kontakt med dem! Vi längtar mycket till det är dags nu...
Vilka fina och bra julklappar du fick! Måste gå och lukta på den parfymen i affär!!
Kram Hanna

Postat av: Maria

Fick mest en massa smågrejer, det var ju Jonathan som fick det mesta. Oh tur är väl det på sätt och vis eftersom jag har nästan allt jag vill ha =)

Va bra att du fick en såndär som man hänger halsband på, vad det nu heter? Den kommer du ju få användning för! =D

2007-01-17 @ 12:28:48
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Hanna: Tack för tipset! Jag är riktigt ressugen =)

Maria: Visst är det roligt att få sånt man verkligen får användning för! Jag kan tänka mig att Jonathan tyckte om att få julklappar =)

2007-01-17 @ 15:25:04
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: About Nicole Kidman

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-17 @ 09:09:52
URL: http://about-nicole-kidman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback