Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Junitjej att lista 5 saker om mig själv, varav 4 är sanna och 1 är falskt!
Så här kommer sanningen och lögnerna om mig =) Upp till er att gissa vilket som är fel.

1) Jag var med i en fotbollscup när jag gick i femte klass som en av två obligatoriska tjejer. Gjorde en assist till ett mål som gjorde att min klass vann hela Halmia-femman! Det var stort!

2) När jag var 2 år och på semester med familjen på Kanarieöarna var det enda jag ville äta oxfilé, räkor och oliver! Inte undra på att pappa tycker hans lilla flicka är dyr i drift!

3) När jag var yngre var jag kär i Joey McIntyre i New Kids on The Block!

4) Jag har varit skidlärare i franska Alperna en säsong, riktigt härligt.

5) När jag var i 10-års åldern åkte jag och en kompis rullskridskor ner för en backe och jag bröt handleden, aj aj aj vad ont det gjorde.

Nu kära läsare är det bara att gissa vad ni tror är falsk om mig!

Jag skickar utmaningen vidare till PenniPysselhanna och Gisan!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du antog utmaningen! Detta var minsann inte lätt. Jag gissar på att nr 2 är falsk.

Postat av: Hanna Johansson

Ser att du har utmanat mig! Får se om jag antar den... Måste fundera lite... Jag tror i alla fall att påstående nummer 5 är falskt. Hoppas det är okej att jag länkar till dig?!

2007-01-05 @ 22:30:31
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Maria

Fyran är falsk!
tror jag...

2007-01-06 @ 06:38:51
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: penni

haha...va kul jag antar utmaningen!
tror att 4:an var falsk.. kan inte komma ihåg du nämbt nåt sånt.. eller jag kan ju ha dåligt minne hehe..

2007-01-06 @ 08:49:18
URL: http://penniscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback