Brother and sister

Det är rätt roligt att vara hemma hos föräldrarna och börja gräva fram massa gamla kort. Hittade dessa kort som är tagna när jag och min bror var små, vet inte riktigt var nånstans men jag tror nånstans i Tyskland på slutet av 80-talet. I samma kortbunt hittade jag ett annat kort på oss där även mamma var med, och fråga mig inte vilket mode som var inne just då, men mamma du såg ut som en söt liten påskkyckling ;-) Rosagula rutiga byxor, rosa stickad kofta och en gul scarf! Men fin var du i alla fall!

I vilket fall som helst så scrappade jag en Lo med kort på mig och min bror och gjorde den rätt så enkel med bara ett mönstrat papper från Lily Kate i bakgrunden som jag tyckte räckte för denna.

image197


Kommentarer
Postat av: Birgertiril

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback