Tea for two?

Ja det är precis vad jag behöver. Jag har åkt på en förkylning med halsont, typiskt nog. Så nu har farmor gett sitt husmorstips för att bota detta. Det är en så kallad "Chá da Escocia" (skotsk té) som består av riktigt varmt té, en tesked honung, lite nypressad citronjuice och en skvätt whisky.

Smaken blir inte riktigt som té men gott är det i alla fall och det lenar ordentligt i halsen :-)

Just nu finns det en tävling
hos eMeN där man kan vinna ett paket med olika tésorter, aromaterapiljus, 4 små choklader och en badmuffins. Det passar perfekt för regniga sommardagar eller att ha lite senare in på höstkanten. Jag är med och tävlar. Gå in på hos eMeN för att ta reda på hur du också kan vara med!!


Kommentarer
Postat av: Maria

In-ex är att rekommendera det ligger typ vid GamlePort! Skrev en lång kommentar förut men blogg.se bråkade med mej! =S

Postat av: Pearlgirl

Maria: Tack så mycket för tipset! Då ska jag springa in och kika där :-)

2007-07-16 @ 10:55:21
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback