Vilket pysselväder!

Här på västkusten har det varit ett riktigt busväder med moln, regn och västanvind. Även den obligatoriska semesterförkylningen har infunnit sig :-(

Men om man ska se något positivt i det hela så är det ju perfekt pysselväder som
Pysselhanna sa till mig när jag var och shoppade lite :-) Så det har blivit en hel del pysslande så både pärlorna och scrapgrejerna har kommit fram. Bilder på de LO och smycken jag gjort kommer här ovanför. Men först tänkte jag visa något som jag shoppat idag!!!

Som jag skrivit tidigare så har jag fått äran att vara toastmadame på Pennis bröllop och jag har ju visat ett litet smakprov på klänningen tidigare. Nästa problem var så att hitta ett par skor jag kunde ha till. Som den shoe-lover jag är så måste jag ju ha ett par skor som passar till! Och efter mycket letande i garderoben kunde jag inte hitta några som passar till klänningen, så my mission på semestern blev att hitta ett par skor. Idag var jag en sväng på stan och kollade runt lite, och tro det eller ej men jag sprang på ett par skor som jag tror passar perfekt i färgen. Så jag kunde inte låta bli att köpa dem :-)

Så jag tänkte dela med mig av en bild på dem här

image195

Nu hoppas jag bara att de matchar till färgen på klänningen, men jag hoppas de gör det :-)

Nu ska jag lägga in lite bilder på det jag pysslat med i dagarna!

Kommentarer
Postat av: Markusmona

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback