Jippie!!

Fick nyligen ett infall av kolla av min jobbmail (vet egentligen inte varför jag gör det så här dags hemifrån hehe) men där fanns det lite goda nyheter!

Jag har fått biljetter till Friidrottstävlingen Folksam GP i Göteborg den 1 augusti!!! Företaget är med och sponsrar tävlingen och hade då fått biljetter som de lottade ut till de första som anmälde sitt intresse. Och en av dom blev jag =) Så nu blir det friidrott i sommar!!

För mer info om tävlingen, kika in på hemsidan!
http://www.folksamgp.se/2007/index.html

Kommentarer
Postat av: Abdulsina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback