Lite scrappat

Mitt i midsommarstöket har jag minsann fått lite scrappat :-)

Först har jag börjat med att scrappa ett midsommarkort med nya stämplar från Magnolias sommar-paket!
Det blev inte riktigt bra färg på pappret, det är i själva verket ljusblått. (fotade i dåligt ljus)

107445-187

Alla stämplar på kortet är från
Magnolias sommar-paket! Så nu har jag äntligen fått mig en swirl också :-)

Sen är det två som fyller år i midsommar. Först ut är min svägerska som fyller 35 år idag.
Grattis på födelsedagen!
Så jag har scrappat ihop detta kort till henne. Mitt i scrappandet tittade hon förbi och råkade se de papper jag höll på med och sa om det blommiga "ååh vad fint papper!" Så nu hoppas jag hon blir glad när det pappret sitter på hennes kort ;-) Jag inspirerades av Hannas kort när jag gjorde detta med tagsen som hänger ner. Tack för inspirationen Hanna!



107445-188

Även stämpeln här är från Magnolia.


Sist ut är en nära vän som fyller år på lördag och givetvis har jag scrappat ett kort även till henne som bör dyka upp i brevlådan idag :-)

107445-189

Även denna stämpel är från Magnolia, Tilda blåser maskros, som jag tycker är så charmig!

Som kanske syns så är jag hemskt förtjust i min dry chalk i färgen Chestnut Brown! Använder den till det mesta och gillar effekten det blir av den ;-)

Nu åter till midsommarfirandet, och det ser ut som att det kommer vara regn här, så våra planer om båtåkande på sjön känns inte så aktuella just nu :-)

Jag önskar alla mina läsare en riktigt glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Penni

Åhh vad mycket fint!! Du hann med mycket då må jag säga! :-D Stämplarna är ju så söta..
Hoppas ni får en bra midsommar! grämer mig fortfarande över att vi fick tacka nej för jag ska surjobba.. :-(
kram!

2007-06-21 @ 13:34:49
Postat av: Hanna Johansson

Vilka fina kort och kul att du blev inspirerad av mig!!! Gillar Magnolias stämplar och paketet du köpt är ju kanon! Tårtan på min blogg är också från Magnolia precis som du trodde!!
Ha en skön midsommarhelg!
Kram Hanna

Postat av: Maria

Jättesöta kort!
Den där swirlen är ju vekrligen pricken över i::t, skulle kunna tänka mej en sådan jag med =)

2007-06-23 @ 19:26:38
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback