Arbetsproblem?

Nu är det officiellt, jag måste berätta detta. Men jag har ett missbruk på jobbet. Av Post-it lappar!
Jag sätter dom överallt, på ordrarna, dataskärmen är full av dem!

Bara idag har jag använt ett halvt block med post-it :-) Tur att inte materialanvändningen dras från lönen, då hade jag legat risigt till vid det här laget hihi.

image130
Nu har ni fått veta lite onödigt vetande om mig. Jag var bara tvungen att berätta detta ;-)

Jag är dock inte ensam om att missbruka material på kontoret. En kollega har en helt otrolig relation med Tippex. Hon förbrukar en Tippex-rulle på två dagar, så det så! =)

Kommentarer
Postat av: Penni

hihi.. eett halvt block? jikes.. jag måste nog komma förbi o se hur din plats ser ut egentligen.. om jag hittar dig bland post it lapparna hehe!

Postat av: monica

hihi...alla har vi våra svagheter ;-) Hoppas min syster dragit ner dig ordentligt i "träsket" nu!!!

2007-03-18 @ 11:20:58
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Penni: jag hittar snart inte ut för alla lappar :-)

monica: Tur är väl det :-) Penni har börjat släpa ner mig sakta och jag föll för scrap så det var riktigt kul. Frågan är bara om jag har tid med en hobby till? :-)

2007-03-19 @ 09:06:34
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback