Lyckligast i världen.......

...........det är jag!

I helgen var jag och R på weekendresa i Köpenhamn och hade det helt underbart.
Älsklingen hade bokat rum på Grand Hotel som var jätteflott! Vi gick på Ströget, åt Smörrebröd, massa god mat och dricka. Under denna kärleksresa passade vi även på att förlova oss! Ja, ni läste rätt ;-)

R gick ner på knä och friade så nu har jag en fin guldring på fingret. Kan man vara lyckligare än så här? Nää det tror jag inte :-)

Vi hade satt in annonser i våra respektive hemorters tidningar och det visade sig att mina föräldrar inte läser tidningen tillräckligt noga utan grannen fick säga till mamma att gå och läsa tidningen ordentligt. Men alla var jätteglada för vår skull.

När vi sen kom hem i söndags kom R´s familj över och gratulerade oss och hade jättefina blommor med sig till oss. Så nu lever jag som på små rosa moln och sitter och tittar på min ring som glänser till ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Grattis till förlovningen! Vad mysigt ni måste ha haft!

Postat av: Pearlgirl

Hanna: Tack så mycket! Vi hade det jättehärligt :-)

2007-03-06 @ 11:12:12
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Penni

Åhh jag ryser när jag läser!! Guud va mysigt!! Är så glad för er skull!!! Kram!!

2007-03-07 @ 18:49:50
URL: http://penniscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback