Scrap-dag

Igår var jag hos Penni som skulle visa mig hur man scrappar. Vi hade bestämt att vi skulle göra påskkort. Så vi träffades nere på stan och inhandlade papper och tillbehör och vandrade sedan hem till henne där hon hade dukat upp det stora pysselbordet. Det var inte lite saker hon hade!!! Jag blev riktigt imponerad av alla verktyg och sånt hon hade =)

Vi satt och scrappade hela dagen och jag lärde mig en hel del. Det första kortet tog några timmar att göra men sen flöt det på rätt bra så det blev några kort gjorda. Det var riktigt roligt att göra kort så det kommer jag nog göra några till, Penni du har fått mig fast i scrap =)

Här kommer de alster jag gjorde:

107445-134

107445-132

107445-133

107445-131

107445-135

För att se Pennis kort, gå in och kika på hennes blogg här!

Kommentarer
Postat av: Penni

Åhh de blev ju sååå fina korten du gjorde!! Är såå impad! Det märks att du har rätt händer för det här du! Längtar till nästa pysseldag! :-)

2007-03-18 @ 19:39:31
Postat av: monica

OJ vad mycket du hann med! ursnygga och fint färglagda är de oxå!

Postat av: Hanna Johansson

Du är ju en naturbegåvning! Så fina kort du gjort!

2007-03-19 @ 09:21:00
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Penni

Hihi.. klart man har tid.. man TAR sig tid haha.. ;-)

tack själv!! :-D

2007-03-19 @ 10:09:31
Postat av: Pearlgirl

Penni, monica, Hanna:

Tack, tack tack =)
Det var riktigt roligt, så nu har jag väl fastnat i scrappandet också =) Men jag måste säga att jag hade en bra lärare också som tipsade om vad som kan vara snyggt ihop och så =)

2007-03-19 @ 15:29:30
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Helena

Vad fina kort du gjort. Inte dåligt för att vara första gången:) Välkommen till en beroendeframkallande hobby *s*
/Helena

Postat av: Asgeirjeanette

Thanks, keep up the good work.

2010-02-01 @ 12:43:24
URL: http://asgeirjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback